20120419

Kuviot


Mä vaan aloin spekuloida mielessäni yhtä kuviota.

Mähän olen siis erittäin epäviehättävä ”nainen” - kiroilen, tupakoin, ryyppään, puhun muutenkin rumia ja ulkonäöstäni puhumattakaan (vähän miehekäs, poikamainen, ruma, punakka, läski), mutta mä olen hiljalleen uinut kaverieni ja todennäköisesti kohentuneen itsetuntoni ansiosta näihin paikallisiin piireihin mukaan.

Eräs paikallinen poika, minua muistaakseni vuoden tai pari vanhempi, paikallisena nuorena karaokekuninkaanakin tunnettu, on kiusannut minua jatkuvasti viimeisen muutaman viikon ajan – tökkimistä, härnäämistä, nauramista jne. Kyseinen poikahan on oikeasti mielettömän ihana, vaikken mä sitä kunnolla tunnekaan. Mun mielestä se on sairaan miellyttävän näköinen, tykkään sen karismasta (ja se tykkää itsekin..), ja sen jutut on just sopivan over the top.

Kuitenkin nyt yhtenä iltana eräs paikallinen pikkurunkvisti heitti juttua pöydässä, tyyliin ”ai kato X (karaokekuningas), tää sun ihanas saapu paikalle”, tai jotain vastaavaa, ja mä ignorasin sen hienosti. Äxä snaippas kuitenkin aika nopeesti paikalta vaikkei kukaan tota heittoa niin noteerannut, ja nyt sitä ei ole viikkoon sen jälkeen paljoa näkynyt.

Siis.. mä en ymmärrä. Yrittääkö se välttää vain ylimääräisiä juoruja, vai olisko tossa jonkinlaista totuuden perää? Mä en sinällänsä usko, että siinä ois ns. totuuden perää, mutta miksi helvetissä se olisi yhtäkkiä kadonnut muualle, kun se normaalisti notkuu tuolla paikallisessa jokaikinen ilta, tai vähintään joka toinen? Mulla on ehkä jo vähän ikäväkin niitä sen höpsöttelyjä, vaikka aina huumorintaju ei riitä, ja toisinaan ne ”höpsöttelyt” saa tuntemaan itsensä vähän kiusaantuneeksi.

Aina voi spekuloida.

No comments:

Post a Comment