20120416

Ilman pakkoa


Väsynyt, rikki, tukossa, poikki, katki, puhki.

Olen jaksanut tänään tasan sen verran, että olen purkanut isäni kanssa yhden muuttokuorman, ja käyttänyt koiraa eläinlääkärissä. Paholainen rauhoitettiin korvakarvojen nyppimisen ajaksi, joka toi mulle erittäin ikävät fläsärit entisen koiran lopettamisesta. Se tehtiin samassa huoneessa, samalla tavalla. Pöydällä makaavalle koiralle piikki ja toinenkin, kunnes hengitys hidastui, koira muuttui veteläksi ja silmiin jäi lasittunut katse. Sen päivän jälkeen mä en oikeastaan olekkaan itkenyt. Onneksi tää meidän nykyinen paholainen oli vaan noin pienessä toimenpiteessä, ja on näyttänyt jo tässä illalla hurjia virkoamisen merkkejä. Jaksaa vinkua ruokaa ja piilotella luita, ravata perässä ja käy reippaasti ulkona. Jes.

Flunssa tosiaan jatkuu, samoiten noi edellä mainitut fläsärit. Herra Torstai seikkailee miltei nonstoppina mun mielessä ja mä odotan koko ajan näkeväni sen edes ohimennen kylällä. Kaikkia vanhoja asioita on hiipinyt hiljaa mieleen, ja mä olen tyhmänä hymyillyt itsekseni niitä miettiessäni. Tästä ei ikinä tule mitään, vaikka mä niin tuntuisin haluavankin. Mä en vaan pysty suodattamaan ja torjumaan sitä mun ajatuksista, kyllä se tästä ohi menee. (Ja siltikin mä tunnen jotain outoa vetoa siihen, sen aamuyön aggressioihin ja välillä esiin pilkahtelevaan militarismi-fetissiin.)

Ja miksi helvetissä mä mietin sen erektiohäiriötä, josta se juovuspäissään päätti mainita koko porukalle? Mä en kestä enempää.  

PS. Suosittelen tätä keskustelua. 

No comments:

Post a Comment